سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: گرگان به دلیل مرکزیت استان، روزها جمعیت بیشتری را پوشش می دهد و به همین دلیل لازم است بخشی از هزینه های گرگان توسط استان تامین شود.

گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سید محسن حسینی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: ترافیک، سیلاب، آب شرب و بافت تاریخی از موضوعات مهم قابل توجه ویژه در شهر گرگان است.

سرپرست امور شهری و شوراهای استانداری گلستان افزود: گرگان به دلیل مرکزیت استان، روزها جمعیت بیشتری را پوشش می دهد و به همین دلیل لازم است بخشی از هزینه های گرگان توسط استان تامین شود.

وی بیان کرد: آب شرب شهر گرگان از منابع زیرزمینی تامین می شود و در ادامه سد میرداماد، شیرین سازی آب دریا، اصلاح شبکه و افزایش مخازن ذخیره برای بهبود آب شرب گرگان باید اجرایی شود.

وی افزود: گرگان قدیمی ترین شهر استان است و دارای بافت تاریخی بوده، این بافت قدیمی به ویژه بازار نعلنبدان ساختار تاریخی خود را از دست داده است و نیازمند توجه ویژه تری است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: سرعت رشد جمعیت گرگان به دلیل مرکزیت استان، از رشد جمعیت استان بیشتر است لذا زیرساخت های آن ممکن است کفایت آینده نزدیک شهر گرگان را نکند که شورا با کمک شهرداری درحال اندیشیدن تدابیر مناسب است.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا