استاندار گلستان گفت: اعضای شوراهای شهر و روستای استان به عنوان نماینده مردم، مصوبات شهرستانی را مطالبه گری کنند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ علی‌محمد زنگانه در نشست هم‌اندیشی شوراهای اسلامی استان اظها‌ر کرد: نمونه های موفق پیشرفت در روستاهای استان با کمک شوراهای اسلامی بسیار ارزشمند است و می توان از این نمونه ها الگوی پیشرفت مردم محور را دریافت کرد و به دیگر شهر ها و روستاها تعمیم داد.

استاندار گلستان با بیان اینکه نیروی انسانی یکی از بزرگترین سرمایه‌های هر نهاد و هر دستگاه است گفت: دغدغه‌مندی اعضای شوراهای شهر و روستا بسیار ارزشمند است و ما قدردان این دغدغه‌مندی‌ها هستیم.

زنگانه با بیان اینکه برای تمامی مشکلات شهرستان‌ها در سفرهای شهرستانی چاره‌اندیشی و برنامه‌‌ریزی کرده‌ایم، گفت: اعضای شوراهای شهر و روستای استان به عنوان نماینده مردم، مصوبات شهرستانی را مطالبه گری کنند.

وی در خصوص مطالبه اعضای شوراها درباره بازنگری سهمیه آرد، بیان کرد: سهمیه آرد بر اساس سرانه و شاخص‌های جمعیتی و کارشناسی شده هر شهرستان در نظر گرفته می‌شود.

زنگانه در مورد ترمیم آسفالت روستاهای استان به ویژه روستاهای تحت تاثیر سیل‌های اخیر، تصریح کرد: در مجموع بخش‌های راه و شهرسازی و بنیاد مسکن افزایش بی‌سابقه‌ای داشته‌ایم ضمن اینکه نهضت آسفالت یکی از اقدامات مهم استان طی یک سال گذشته بوده است.

استاندار گلستان بیان کرد: برای حل مشکلات پروژه‌ها باید به سمت روش‌های قانونی خلاقانه ماده ۲۷ پیش برویم.

زنگانه گفت: در سفر رئیس جمهور به گلستان یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مصوبه گرفتیم وحدود ۳۹۰ میلیارد تومان به مصوبات تکمیلی سفر اضافه شده است
که بخش راه و شهرسازی و راهداری یکی از حوزه‌های بسیار‌ خوبی بوده که بیشترین جذب منابع در این مدت به خود اختصاص داده است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا