رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: گلستان جزو استان هایی است که در انتخابات های پیشین همواره مشارکتی بیش از میانگین کشور داشته است.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ محمد تقی شاه چراغی در نشست با فرمانداران، معاونین سیاسی و بخشداران استان با حضور استاندار و معاونین وی برگزار شد اظهار کرد: هر انتخاباتی نسبت به انتخابات های گذشته به دلیل تشدید دشمنی ها برای مقابله با پیشرفت ایران، حساس‌تر است و باید توجه داشت که مشارکت قوی و حداکثری موجب تقویت کشور می شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: اجرای دقیق قانون و مجموع اقدامات عوامل اجرایی انتخابات در مشارکت و تسهیل در روند رای گیری تاثیرگذار است و به همین دلیل توجه به نیازمندی‌های اجرایی شعب به عنوان نقطه کانونی حضور مردم در انتخابات اهمیت ویژه ای دارد.

وی تصریح کرد: گلستان در موضوع انتخابات آمادگی لازم را دارم و مجموعه اقدامات ستاد انتخابات استان مطلوب بوده و پیش بینی های لازم برای برگزاری یک انتخابات منظم و خوب دیده شده است.

شاه چراغی گفت: توجه به اقتضائات استانی و مدل مشارکت هر منطقه و شهرستان در مسئله انتخابات بسیار پراهمیت است.

وی در ادامه بیان کرد: گلستان جزو استان هایی است که در انتخابات های پیشین همواره مشارکتی بیش از میانگین کشور داشته و امیدواریم با همراهی همه دلسوزان استان در این دوره شاهد مشارکت خوب مردم در انتخابات باشیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان گفت: همه احزاب و گروه های سیاسی و اجتماعی در انتخابات پیش رو نقش آفرین هستند و تلاش دولت هم بر همین موضوع بوده تا با فعالیت همه نخبگان و جریانات سیاسی در مسیر قانون، زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم نماید.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا