فرماندار گرگان گفت: نامه هایی که شهروندان برای تردد از فرمانداری دریافت میکنند برای دوربین های جاده ای چاره ساز نیست.   به گزارش گلستان رسا؛ محمد حمیدی اظهار کرد: هنوز ابلاغ قطعی مبنی بر محدودیت تردد قبل از ساعت ۲۱ در شب یلدا صادر نشده است اما به احتمال زیاد تا چند روز آینده […]

فرماندار گرگان گفت: نامه هایی که شهروندان برای تردد از فرمانداری دریافت میکنند برای دوربین های جاده ای چاره ساز نیست.

 

به گزارش گلستان رسا؛ محمد حمیدی اظهار کرد: هنوز ابلاغ قطعی مبنی بر محدودیت تردد قبل از ساعت ۲۱ در شب یلدا صادر نشده است اما به احتمال زیاد تا چند روز آینده ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: برخی افراد برای انجام کارهای ضروری و برای خروج از شهرستان خود و استان برای دریافت نامه تردد به فرمانداری مراجعه میکنند اما شهروندان توجه داشته باشند که این نامه ها برای دوربین ها چاره ساز نیست و ممکن است جریمه شوند بنابراین از شهروندان میخواهم در صورتیکه کار ضروری ندارند با پلاک غیر بومی تردد نکنند.

فرماندار گرگان تصریح کرد: از اصناف و بازاریان بابت همکاری که طی وضعیت قرمز داشتند قدردانی میکنیم و امیدواریم در حال حاضر نیز بیشتر از بیش خطر ابتلا را جدی بگیرند و الزامات راعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه پایان هفته مسیرهای دو تفرجگاه النگدره و ناهارخوران مسدود خواهد شد افزود: از مردم میخواهم به این مسیر مراجعه نکنند تا ترافیک ایجادنشود و برای ساکنان این منطقه نیز مشکل پیش نیاید.