مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای گلستان با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از روز گذشته در استان گفت: برای نخستین بار در فصل پاییز امسال، شاهد ریزش برف در ارتفاعات و سفیدپوش شدن جادههای کوهستانی استان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛عادل مصدقی در گفتگویی اظهار کرد: برف پاییزی هم اینک در محورهای کوهستانی درازنو، چهارباغ، شاهکوه و خوش ییلاق، گلیداغ و افراتخته در حال بارش است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود :هم اینک گشتها و گروههای راهداری با حدود ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات سبک، نیمه سنگین و سنگین و بیش از ۳۰۰ راهدار و عوامل راهداری، علاوه بر حضوری فعال و مستمر در طول راههای حساس و کوهستانی؛ در حال نمک پاشی ویخ زدایی راهها هستند.

وی با اشاره به تداوم بارندگیهای پراکنده در استان تا چند روز آینده به کاربران جادهای هشدار داد که بر اثر بارشها، محورهای ارتباطی به ویژه محورهای کوهستانی لغزندگی شدید دارند و تردد در آنها بدون زنجیر چرخ میسر نیست.

این مقام مسئول گلستانی با تاکید بر پرهیز از سفرها و ترددهای غیرضروری از کاربران جادهای درخواست کرد که در صورت لزوم سفر و تردد، حتما طی تماس با تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت و شرایط جوی راهها مطلع شوند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا