معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید به اینکه رسانه ها باید منعکس کننده همزیستی مسالمت آمیز امت اسلامی باشند، گفت: فضای رسانه در تقریب مذاهب می تواند بسیار کمک کننده باشد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سید علی مهاجر در اختتامیه نخستین جشنواره ملی تقریب مذاهب اسلامی در گلستان اظهار کرد: در دهه هفتاد وقتی دشمن به این نتیجه رسید که در جنگ سخت حریف ملت ایران نمی شود در جبهه دیگری جنگ را آغاز کرد که مقام معظم رهبری در آن برهه فرمودند «مراقب تهاجم فرهنگی باشید» و هر چه به سمت جلوتر رفتیم ایشان فرمودند «مراقب ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی باشید» که در نهایت بر جنگ نرم تاکید کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان‌ با اشاره به اینکه درگیر جنگ رسانه ای نامتقارن هستیم، افزود: در جنگ ترکیبی ابزار دشمن رسانه است و با غول رسانه مخاطبین را به سمت اهداف خود هدایت می کند.
وی گفت: در این فضای مسموم رسانه ای باید آدم های انقلابی و دلسوز را به خط کنیم زیرا هدف دشمن اختلاف افکنی است.
وی بیان کرد: در شرایطی که دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و جزیره ای کردن کشور است، تقریب مذاهب معنا پیدا می کند.
مهاجر با بیان اینکه نماد وحدت در گلستان متبلور شده است، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری «هر کسی ندای تفرقه بین شیعه و سنی را سر دهد مزدور دشمن است.»
نقش موثر رسانه ها در همزیستی مسالمت آمیز امت اسلامی
وی با تاکید به اینکه رسانه ها باید منعکس کننده همزیستی مسالمت آمیز امت اسلامی باشند تصریح کرد: فضای رسانه در تقریب مذاهب می تواند بسیار کمک کننده باشد اما متاسفانه سواد این حوزه پایین است و شناخت کافی از مذاهب مختلف وجود ندارد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا