معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: ورودی پرونده های قاچاق کالا و ارز به محاکم استان امسال ۳۲ درصد کمتر از مدت مشابه پارسال است .   به گزارش گلستان رسا؛ حجت الاسلام مهدی قاسمی ناجمی ضمن بیان اینکه ورودی پرونده های قاچاق کالا و ارز به محاکم استان امسال ۳۲ […]

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: ورودی پرونده های قاچاق کالا و ارز به محاکم استان امسال ۳۲ درصد کمتر از مدت مشابه پارسال است .

 

به گزارش گلستان رسا؛ حجت الاسلام مهدی قاسمی ناجمی ضمن بیان اینکه ورودی پرونده های قاچاق کالا و ارز به محاکم استان امسال ۳۲ درصد کمتر از مدت مشابه پارسال است اظهار کرد:  در جلسه  کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز مصوب شد فرمانداران در هر شهرستان با مشارکت دستگاه های اجرایی روند ثبت انبارها در سامانه جامع انبارها شتاب بیشتری دهند و اداره صمت هم لیست کالاهایی که مشمول قاچاق می شوند به پلیس اقتصادی اعلام کند .

وی ادامه داد: رصد ورود و خروج کالاها از طریق سامانه جامع انبارها امکانپذیر است و  ثبت همه انبارها می تواند در پیشگیری از قاچاق کالا و عرضه خارج از شبکه کالاهای اساسی مردم هم اثرگذار است  .

در جلسه امروز کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان  تکالیف قانونی دستگاه ها برای پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت و گندم بررسی شد .