استاندار گلستان گفت: بدون شک یکی از عوامل پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف و افتخارآفرینی در کشور دختران عزیز جامعه ما هستند که با توانمندی و تلاش سعی بر آن دارند در کشور و در عرصه بین‌المللی افتخار آفرین باشند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ علیمحمد زنگانه در جلسه ستاد تکریم بزرگداشت روز دختر اظهار کرد: در موضوع روز دختران، اقدامات باید ترویجی و فرهنگی باشد.

وی ادامه داد: یکی از رویکردها برای دختران عزیز استان و کشور ما لزوم برنامه‌ریزی و اقدامات در بستر فضای مجازی است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ما با نسلی مواجهیم که با اطلاعات روز و دانش روز دنیا پیش می‌رود و باید در برنامه‌های مرتبط با این نسل بسیار ارزشمند با دقت و‌ ظرافت تصمیم‌گیری کرد.

زنگانه گفت: یکی از اتفاقاتی که در جامعه کمتر به آن توجه شده کسب موفقیت‌های روزافزون و قابل توجه دختران در زمینه‌های مختلف به ویژه در عرصه علم و ورزش است.

استاندار گلستان با تاکید بر لزوم معرفی دختران موفق در استان گلستان بیان کرد: بدون شک یکی از عوامل پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف و افتخارآفرینی در کشور دختران عزیز جامعه ما هستند که با توانمندی و تلاش سعی بر آن دارند در کشور و در عرصه بین‌المللی افتخار آفرین باشند.

زنگانه با اشاره به ضرورت توجه فرمانداران به برنامه‌های روز دختر گفت: انتظار می‌رود فرمانداران با ظرافت و دقت با مشارکت بانوان در اجرای برنامه‌های این روز اهتمام ویژه داشته باشند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا