رئیس کمیسیون آموزش، پژوهش، شهر خلاق و هوشمند شورای شهر اسلامی گرگان از کسب مجوز احداث ساختمان های ۲۰ طبقه از کمیسیون ماده ۵ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ حمید رضا آقا ملایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهرداری گرگان به نوعی برای نخستین بار در تاریخ صد ساله خود اقدامات چشمگیری انجام داده است.

رئیس کمیسیون آموزش، پژوهش، شهر خلاق و هوشمند شورای شهر اسلامی گرگان افزود: در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ۶۱ دستگاه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال خریداری و تعداد ۳۰ دستگاه به ناوگان اضافه شده و تعداد ۱۰ دستگاه هم نوسازی شده است.

وی گفت: برای نخستین بار طرح جامع اطلس محلات شهر گرگان با هدف تهیه شناسنامه ۱۰۹ محله انجام شد.

آقا ملایی در ادامه بیان کرد: طی یکسال اخیر در حوزه فضای سبز، بیش از ۵ هزار متر مربع از فضاهای شهری به پارک و بوستان تبدیل شده و در دهه فجر هم ۶ هزار متر مربع از اراضی با کاربری فضای سبز تحویل می شود و چند پارک در محلات مختلف هم افتتاح خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش، پژوهش، شهر خلاق و هوشمند شورای شهر اسلامی گرگان در پایان گفت: برای اولین بار شهرداری اقداماتی از قبیل تولید ۴ میلیون نشاء، کسب مجوز احداث ساختمان های ۲۰ طبقه از کمیسیون ماده ۵ استانداری گلستان، هوشمند سازی حدود ۴۰۰ کیلومتر از معابر شهری و ساماندهی مشاغل را با موفقیت انجام دهد.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا