مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: خیران گلستانی از ابتدای سالجاری، ۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) کمک نقدی و غیر نقدی کرده اند

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سید محمد حسینی از کمک نقدی ۱۵۰ میلیون تومانی خیران به حساب ۱۰۰ حضرت امام در ۹ ماهه سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: خیران نوعدوست ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هم بصورت غیر نقدی در قالب تامین مصالح ساختمانی، نیروی کار و .. به حساب ۱۰۰ کمک کرده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان افزود: خیران مسکن ساز همچنین سه هزار و ۲۹۴ متر مربع زمین برای ساخت مسکن نیازمندان در روستاها و ۴۱۷ متر مربع در دو شهر استان به حساب ۱۰۰ هِبه کرده اند که ارزش ریالی این زمین‌ها حدود ۱۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری ۹ واحد مسکونی برای نیازمندان در روستاها و یک واحد مسکونی در یک شهر استان توسط حساب ۱۰۰ حضرت امام تامین گردیده افزود؛ ۱۵۹ واحد مسکونی در روستاها و ۹ واحد در شهرهای استان توسط حساب ۱۰۰ برای نیازمندان در حال احداث است.

حسینی در پایان با اشاره به مشقت نیازمندان در تامین مسکن مناسب از کلیه خیران خواست تا با کمک های نقدی، غیر نقدی و تامین زمین در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا