رئیس هیئت کشتی گلستان گفت :مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی کشور برای نخستین‌بار به میزبانی استان گلستان و در شهرستان بندرترکمن برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ علی اکبر بصیر نیا در گفتگویی اظهار کرد: برای نخستین بار در استان مسابقات قهرمانی کشور کشتی آلیش برگزار شد که نفرات برتر آن به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام شدند.

وی گفت: برنامه ریزی ها ی لازم برای برگزاری مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور در شهریور ماه به میزبانی گلستان انجام شده است که پیش بینی می شود ۲۰ استان در این رقابت ها حضور یابند.

بصیرنیادر ادامه گفت :این مسابقات از ۱۹ شهریور ماه در زمین ساحلی بندرترکمن در چهار وزن با حضور مسئولان، مربیان و نماینده هیأت کشتی استان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد : از استان گلستان در وزن ۷۰ کیلوگرم «پارسا محمودی» ،در وزن ۸۰ کیلوگرم «میلاد کلاهی» ، در وزن ۹۰  کیلوگرم «محمدحبیبی» و «آرش نیرآبادی» و در وزن مثبت ۹۰کیلوگرم «گودرزی» و «رایجی» به عنوان نفرات برتر و نماینده ی استان گلستان در مسابقات قهرمانی کشور حضور خواهند داشت.

وی از برگزاری لیگ استانی مسابقات کشتی در دهه مبارک فجر به صورت گسترده در شهرستان گرگان یا بندر ترکمن خبر داد.

وی همچنین اضافه کرد: در پایان شهریور ماه گلستان میزبان اردوی تیم ملی نونهالان کشور خواهد بود.

علی‌اکبر بصیرنیا رئیس هیئت کشتی گلستان در پایان گفت: نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها به مسابقات جهانی کشتی ساحلی اعزام خواهند شد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا