معاون سیاسی استاندار گلستان در سومین همایش نغمه سرایان اهل سنت استان در گالیکش گفت: استان گلستان نماد وحدت و برادری و نگارستان اقوام است و علیرغم وجود قومیت‌ها و مذاهب مختلف، همواره در مسیر ولایت و رهبری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛سیدعلی مهاجر معاون سیاسی استاندار گلستان پنجشنبه ۶ مهر ماه در سومین همایش نغمه سرایان اهل سنت استان که با حضور فرماندار، امام جمعه گالیکش،فرماندهان سپاه و انتظامی، معاون سیاسی فرماندار و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک هفته وحدت اظهار کرد: یکی از ابتکارات بسیج مداحان استان، همین دلدادگی و عشق و ارادت نسبت به اهل بیت(ع) در قالب نغمه سرایان اهل سنت است که نشان از وحدت و همدلی مردم این استان دارد و بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود :امروز در فضایی هستیم که رهبر معظم آن‌ را یک نبرد هیرودی نام نهادند و دشمنان و معاندین در بستر فضای مجازی و در جنگ ترکیبی به دنبال این هستند که ملت ایران را مایوس و ناامید کنند.

مهاجر خاطر نشان کرد :ملت غیور ایران ثابت کردند که بیش از چهار دهه به عشق و ارادت مردم سنی و مظلوم فلسطین، روز قدس را در آخرین جمعه هر ماه رمضان با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار کرده‌اند و تا آزادی کامل قدس شریف ادامه خواهد داشت.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا