فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری هزار برنامه طی هفته بسیج دانش آموزی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سردار علی ملک شاهکویی در نشست خبری با رسانه ها به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد:  دلیل نامگذاری هفته بسیج دانش آموزی ،به شهادت رسیدن دانش آموزان بسیجی بوده  لذا  ۸ تا ۱۳ آبان ماه به عنوان هفته بسیج دانش آموزی و استکبار ستیزی با شعار محوری «هفته بسیج نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» نام گذاری شده است و در این روز یاد و خاطره ۴۹۰ شهید دانش آموز گلستان را گرامی میداریم .

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود:  با اشاره به برنامه های شاخص این هفته اظهار کرد: سه هزار دانش آموز دختر و پسر با همکاری آموزش و پرورش به راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی گفت: برگزاری صبحگاه مشترک و زنگ استکبار ستیزی، برگزاری برنامه یادواره شهدا محلات و شهرستانی و آیین رونمایی از طرح «هر کلاس یک رفیق» با همکاری حوزه مقاومت و قرارگاه پیشرفت و آبادانی از جمله برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: برگزاری کارگاه توانمندسازی دختران و مادران با رویکرد تقویت هویت اسلامی زن مسلمان به عنوان الگوی سوم، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، دیدار دانش آموزان با خانواده شهدا، رویداد ملی چفیه هایی بهشتی و برگزاری صبحگاه مشترک و زنگ استکبار ستیزی از دیگر برنامه های این هفته است.

سردار ملک شاهکویی ادامه داد: از برنامه های دیگر این هفته می توان به نشست صمیمی نخبگان، فرماندهان واحدها، مجامع علوی و فاطمی، ویزیت رایگان، برگزاری پویش جهانی فریاد عروسک‌ها و رزمایش پدافند غیر عامل اشاره کرد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا