مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از افتتاح ۳۰ خانه هلال طی هفته هلال احمر در این استان خبر داد و گفت: یک خانه هلال تخصصی و شاخص هم خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ قاسم غریب‌آبادی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال‌احمر‌ برگزار شد، اظهار کرد؛ رسانه ها در پوشش اخبار موثق در عملیات جست‌وجوی یسنا کودک ۴ ساله کلاله‌ای نقش مهمی داشتند و زحمات آنها شایسته قدردانی است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: نیروهای هلال احمر در کنار نیروهای مردمی و سایر دستگاه ها تمام تلاش و حداکثر ظرفیت خود را برای جست‌وجوی یسنا بکار گرفتند که در نهایت توسط کایت سوار داوطلب هلال‌احمر این کودک پیدا و دل همه مردم ایران شاد شد.

وی گفت: در حال حاضر ۶۰ هزار نفر عضو هلال احمر و ۱۳ شهرستان در استان دارای شعبه هلال‌احمر است، امیدواریم با کمک دستگاه ها و مسئولین و داوطلبین در شهرستان رامیان هم شعبه هلال‌احمر تاسیس کنیم تا مردم این شهرستان از خدمات ارزنده هلال بهره ببرند.

وی در ادامه بیان کرد: در دو سال گذشته با رایزنی ها و اعتمادی که به این استان شد، در ۳ شهرستان گمیشان، مراوه‌تپه و گالیکش شعبه هلال‌احمر تاسیس شده است.

غریب آبادی تصریح کرد: امسال در هفته هلال‌احمر ۲۲۸ برنامه در شهرستان‌ها و ۳۰ برنامه استانی به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گلستان در پایان گفت: به مناسبت هفته هلال‌احمر ۳۰ خانه هلال در استان گلستان به صورت متمرکز همزمان با سراسر کشور افتتاح خواهد شد و یک خانه هلال تخصصی و شاخص هم خواهیم داشت.

انتهای پیام

 

  • منبع خبر : گلستان رسا