مدیر کل راهداری گلستان از ثبت بیش از ۹ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۶۳ تردد از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه خبر داد و گفت: این آمار نشان از افزایش ۷ درصدی ترددها به استان را دارد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ عادل مصدقی با اشاره به استقرار قرارگاه مرکزی ستاد نوروزی و طرح های “پویش چشم به راهیم” اظهار کرد: در این قرارگاه همکاران حوزه راهداری و حمل و نقل در ۱۲ اداره شهرستان و ۲۷ باب راهدارخانه استان در حال خدمت شبانه روزی مسافران نوروزی هستند.

مدیر کل راهداری گلستان با اشاره به حجم ترافیک جاده های استان طی روزهای آتی بیان کرد: خروجی سامانه های تردد شمار استان با ثبت بیش از ۹ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۶۳ تردد از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه نشان از افزایش ۷ درصدی ترددها به استان را دارد.

مصدقی تصریح کرد: برای رانندگی ایمن توجه به نکات ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضروری است و با توقف رانندگان در محل ایستگاه پویش چشم به راهیم در ورودی غربی استان برای آگاه سازی رانندگان و سرنشینان تلاش می شود.
مدیر کل راهداری گلستان در پایان گفت: در این پویش با اجرای برنامه های فرهنگی و ایمنی به رانندگان و کودکان بعنوان همیار راننده بر یا جلوگیری از تصادفات و تلفات جاده ای آموزش داده می شود.
انتهای پیام

 

  • منبع خبر : گلستان رسا