سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: دفاع مقدس پشتوانه ایران اسلامی و نعمتی تمام نشدنی است که اقتدار ایران را در دنیا تثبیت کرد.

گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛محمدعلی طالع زاری در جلسه شورای معاونان بنیاد گلستان در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار کرد : دفاع مقدس، این حماسه تاریخی ملت ایران با تکیه بر مردم و هدایت ها و رهبری معمار کبیر انقلاب و دلاوری مردان و زنان این مرز و بوم که حماسه های بی بدیلی را خلق کردند بدون از دست دادن یک وجب از خاک کشور و با تسلیم شدن دشمن متجاوز و حامیانش با پیروزی ایران به پایان رسید.

وی افزود :در طول هشت سال دفاع مقدس، جوانان ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مقابله با دشمنان قسم خورده نظام گذاشتند و از خاک و تمامیت ارضی این کشور دفاع کردند و امنیت کشور را تضمین نمودند.

طالع زاری تاکید کرد: این آرمان‌های شهدا است که باعث بقا وتداوم نظام اسلامی شده و تا زمانی‌که این آرمان‌ها در جامعه جاری و ساری باشند دشمن نمی‌تواند کوچکترین آسیبی به‌کشور بزند.

سرپرست بنیاد گلستان تصریح کرد: امروز ایثارگران در جبهه مقاومت در مسیر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با دفاع از حریم ولایت، جان خود را در راه اسلام در طبق اخلاص می نهند تا امنیت و آسایشی که به واسطه تلاش، ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران به دست آمده حفظ شود.

وی مهم‌ترین برنامه‌های این هفته را برگزاری مراسم عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدا با مشارکت نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی استان در تمامی گلزارهای شهدا، هماهنگی با شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه برای سخنرانی پیام‌آوران ایثار در نماز جمعه، هماهنگی با صداوسیما و رسانه‌های مکتوب جهت پوشش برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

وی مراسم اردویی و ورزشی ، اجرای پایش سلامت والدین شهدا و جانبازان در طول این هفته، نصب تصاویر شهدای شاخص استان در میدان‌ها و خیابان‌ها، برپایی نمایشگاه‌های هنری در مدارس و تجلیل از کارکنان ایثارگر و رزمنده هشت سال دفاع مقدس  را از دیگر برنامه های این هفته دانست .

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در پایان با تأکید بر اینکه دفاع از اسلام و انقلاب جز از مسیر شهدا امکان‌پذیر نیست، گفت: رسانه‌ها باید تمام تلاش خود را برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جامعه و جوانان به‌کارگیرند.

 

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا