دادستان مرکز استان گلستان از تخلیه بیش از ۱۹ هزار دستگاه انواع وسایل نقلیه از پارکینگهای استان خبر داد.

به گزارش گلستان رسا؛ محمود اسپانلو از تخلیه بیش از ۱۹ هزار دستگاه انواع وسایل نقلیه از پارکینگهای استان خبر داد و اظهار کرد: قرار است بر اساس زمان‌بندی، تمامی وسایل نقلیه فرسوده موجود در پارکینگ‌های استان که بیش از شش ماه از توقیف آن گذشته است تا پایان امسال تعیین تکلیف شوند.

دادستان مرکز گلستان افزود: در حال حاضر بیش از چهار هزار دستگاه موتورسیکلت و خودروی توقیفی در پارکینگ های استان موجود است که از توقیف حدود دو هزار و ۶۰۰ دستگاه آن بیشتر از شش ماه گذشته است و تا پایان امسال، تعیین تکلیف می شود.

دادستان اسپانلو از مالکان خودروها و موتورسیکلت های توقیفی به ویژه وسایل نقلیه ای که بیش از شش ماه از توقیف آن گذشته است خواست، سریعتر برای تعیین تکلیف وضعیت آنها اقدام کنند.

وی گفت: ماندگاری خودروها در پارکینگ ها علاوه بر تحمیل هزینه به بیت المال و مردم، امکان آسیب به این وسایل توقیف شده را به علت شرایط اقلیمی فراهم می کند.

دادستان مرکز استان در بخش دیگری از سخنان خود به بازدیدها از انبارهای اموال تملیکی و گمرکات استان اشاره کرد و گفت: کالای رسوبی در این بخش نداریم و خودرهای توقیفی هم مربوط به امسال است که به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

وی به تلاشها برای ضربه زدن به بنیان های مالی سوداگران مرگ هم اشاره کرد و گفت: ۱۰۶ دستگاه انواع خودرو، بخشی از اموال مصادره شده از قاچاقچیان موادمخدر در استان است که تاکنون ۳۲ دستگاه از این خودروها امسال پس از برگزاری مزایده، تعیین تکلیف شده است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا