فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: طی هفته دفاع مقدس سه هزار برنامه اجرا و ۲۰ هزار متر مربع پروژه های درمانی در گلستان افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سردار علی ملک شاهکویی در نشست خبری با رسانه ها که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در اوایل انقلاب علت تهاجم و جنگ بر علیه جمهوری اسلامی ایران، خاموشی راه انقلاب اسلامی بود زیرا دشمنان تلاش داشتند این انقلاب را در درون خفه کنند.

فرمانده سپاه نینوا اضافه کرد: همین جنگ سبب ایجاد جوش و خروش و روحیه انقلابی گری در بین جوانان شد و تمام تصورات بدخواهان را برهم زد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در آن روزها سلاح های سبک انفرادی و حتی سیم خاردار و کیسه سنگری هم نداشت اما امروز به نقطه اوج بازدارندگی دفاعی رسیده است که در دنیا حرف برای گفتن دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: بعد از ۴۴ سال امروز امثال صدام، مسعود رجوی، داعش و اولین رئیس جمهور آمریکا کجا هستند؟

به اعتقاد وی؛ ۸ سال دفاع مقدس مظهر صبر، مقاومت، ایستادگی، میهن دوستی و مظهر تدبیر و حکمت رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: آیا تاریخ می تواند به درستی از جنایت هایی که در ۸ سال دفاع مقدس در حق مردم جنوب شد بنویسد؟

ملک شاهکویی یادآور شد: در ایام دفاع مقدس امسال سه هزار و ۶۲۱ برنامه عمومی و تخصصی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در ایام دفاع مقدس امسال ۲۰ هزار متر مربع پروژه‌های درمانی احداث می‌شود.

وی در ادامه گفت: همایش سراسری جهاد و مقاومت، برگزاری رژه نیروهای مسلح استان گلستان، جشنواره اقوام و مذاهب به مناسبت هفته دفاع مقدس، رزمایش امربه معروف و نهی از منکر، افتتاح ۲۶۲ پروژه محرومیت زدایی، برگزاری اردو های جهادی محله محور و افتتاحیه پروژه آب شرب از جمله برنامه های شاخص این مدت در گلستان است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا