نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا گفت: در صورت انتخاب و راه یابی به مجلس، از نظر اقتصادی حوزه انتخابیه و استان را رشد و توسعه خواهم داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ علیرضا طاهریان (پایین محلی) نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا با کد انتخاباتی ۲۸۳ اظهار کرد: در صورت انتخاب مردم، از نظر اقتصادی حوزه انتخابیه، استان و بعد از آن کشور را رشد و توسعه خواهم داد.
این داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای مدرک لیسانس حسابداری و کارشناسی ارشد مدیریت است.
رزومه وی به شرح زیر است؛
_مدیر عامل و عضو هیئت مدیره تعاونی اعتباری امید جلین گرگان
_عضو هیئت مدیره و دبیر اتاق تعاونی گلستان به مدت پنج سال
_عضو هیئت مدیره حل اختلاف اداره کار گلستان
_ عضو هیئت رییسه فدراسیون کبدی
_کارآفرین و فرهیخته برتر گلستان
_ عضو هیات مدیره شرکت خدمات بیمه ای به مدت پنج سال
_ معاون امور شعب و فناوری و پشتیبانی موسسه مالی و اعتباری کاسپین

این نامزد انتخاباتی افزود: با توجه به سوابق و تجربیاتی که دارم، احساس کردم از نمایندگان فعلی و قبلی توانمندتر هستم و وارد عرصه انتخابات شدم و برای توسعه اقتصادی حوزه انتخابیه، استان و کشور تلاش می کنم.

وی در ادامه بیان کرد: بدنبال ضعف نماینده های دیگر نیست و عقیده دارم، اگر کسی به دنبال نیرنگ و خراب کردن کسی باشد با اینکار از هدف اصلی خود عقب می ماند.
وی با توجه به چالش های که در گلستان وجود دارد بیان کرد: اکثر مشکلات موجود در گلستان به دلیل عدم مهیا بودن شرایط اقتصادی بوجود آمده است. گلستان نسبت به سایر نقاط کشور عقب ماندگیهایی دارد که طبیعی نیست و مردم با انتخاب نمایندگان اصلح در مجلس شورای اسلامی میتوانند این عقب ماندگی ها را جبران کنند.

وی تصریح کرد: همه مسایل و مشکلات جامعه به دست نماینده مجلس حل می شود، وقتی یک قانون جامع که به صلاح جامعه تصویب شود مشکلات موجود حل خواهد شد.

طاهریان تاکید کرد: اکثر مشکلات در بخش اقتصادی است و اگر اقتصاد رو به رشد باشد و مردم درآمد خوبی کسب کنند خود بخود همه موضوعات اجتماعی، فرهنگی وضعیت بهتری خواهند داشت.

وی گفت: در حال حاضر گلستان مشکل عدم سرمایه گذار و اشتغال دارد و از آنجایی که در این استان سرمایه گذاران به دلایل مختلف از ادامه فعالیت خود منصرف می شوند، با جذب سرمایه گذار عمده مشکلات بیکاری و اقتصاد حل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: گلستان دارای جاذبه های گردشگری زیادی است که با این مزیت هم نتوانسته سرمایه گذاری جذب کند زیرا با موانع پیش روی سرمایه‌گذار، انگیزه ی آنها از بین می رود.

وی همچنین بیان کرد: با وجود اینکه شغل اصلی مردم گلستان، کشاورزی است اما به کشاورزان بها داده نشده و قیمتهای محصولات زراعی برای کشاورز صرف ندارد.

این نامزد انتخاباتی گفت: نرخ بیکاری در گلستان بالا است، در صورتی که آمار اشتغال استان رقم خوبی را نشان می دهد،در این آمار کشاورزی که دو یا سه ساعت کار میکند شاغل حساب می شود اما درآمدی کسب نمیکند و یا واحد صنعتی که راکد است اما در حال فعالیت ثبت شده این آمار را بالا می برد.

طاهریان در مورد مهم ترین برنامه های خود در این عرصه گفت: در دو بخش اقتصاد با دولت و اقتصاد بدون دولت برنامه ریزی کردم که در بخش با دولت با راه اندازی یک شرکت دولتی یک تکانی به گلستان بدهم و در بخش بدون دولت برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی تلاش خواهم کرد تا سرمایه گذاران توانمند را به گلستان بیاورم.

این نامزد انتخاباتی در پایان گفت: مردم باید به نمایندگانی رای دهند که قابلیت عمل به وعده های انتخاباتی خود را داشته باشند رای دهند، نماینده ای که کارنامه خوبی دارد را به مجلس بفرستند، مردم باید به افرادی رای دهند که مشکلات اقتصادی را حل کنند.

گفتنی است؛ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری یازدهم اسفند برگزار میشود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا