نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا گفت: تنها راه حل اصلی تمام مشکلات در گلستان، توجه عمیق به توسعه پایدار و ایجاد زیرساختها است.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ محمد پور قاسم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا با کد ۱۵۹ معتقد است، تنها راه اصلی حل مشکلات در گلستان، توجه عمیق به توسعه پایدار است.

سوابق تحصیلی و تخصصی، سوابق اداری و اجرایی این نامزد انتخاباتی به شرح زیر است:

_ نامزد دریافت جایزه دانشمند جوان ۲۰۱۶ یونسکو، دکتری علوم زیستی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان،فوق لیسانس مهندسی محیط زیست گرایش ارزیابی محیط زیست و آمایش سرزمین، لیسانس منابع طبیعی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان، مبدع اجرای شهر محیط زیستی و پیمان نامه جامع محیط زیست با اولویت محیط زیست شهری در شهرستان بندر گز سابقه خدمت در اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان به مدت ۲۰ سال است.

 

پور قاسم در رابطه با علت ورود به عرصه انتخابات گفت: دغدغه و دردهای مردم را حس کردم لذا نتواستم بی تفاوت باشم و یقین دارم میتوانم برای این فاجعه کاری کنم.

این نامزد انتخابات گفت: ایمان دارم جایگاه نماینده مجلس خدمتی است که باید در آن خیلی توجه باشد و مثل روال اداری ساده نیست و اعمالی مبتنی بر علم و روشهای نوین پیش ببرد.

وی گفت: دغدغه و مشکلات مردم را نبود امنیت های زیستی و تهدید های محیطی، طوفان آلودگی ها، پیامد های منفی ناشی از عدم اجرای صحیح مدیریت پسماند ها و پساب ها و متعاقبا افزایش رتبه ابتلا به سرطان در گلستان، درد های روحی و روانی جامعه گلستان شامل ناامیدی؛عدم پویایی، بی انگیزگی و بی اعتمادی، بیکاری مفرط که باعث کاهش رفاه اجتماعی شده، تبعیض اجتماعی و عدم شایسته سالاری که هر موردش واقعا نگران کننده است‌.

پور قاسم با اشاره به مشکلات مردم راهبرد و توصیه هایی کرد؛

_ باید به توسعه پایدار در گلستان توجه کرد

_ در مسیر عدالت با قدرت و شجاعانه قدم برداشت

_ همه دست اندر کاران باید در مسیر تحول همدلی داشته باشند

_ مشارکت حداکثری را برای همه لازم می دانم

_ به وعده های کذب و فریب ها مبتلا نشویم

_ وظیفه نماینده مجلس عزل و نصب،احداث جاده و فرودگاه و کارخانه نیست

_ انتخابات را از نگاه قومیتی دور کنیم

_ پیشگیری بهتر از درمان،حمایت بهتر از حفاظت و دستگیری را بهتر از مچ گیری می دانم

وی گفت : دستیابی به این اهداف و آماده سازی بستر توسعه در تمامی ابعاد بدون حفظ، تقویت و ترمیم زیرساختها و ظرفیتها و منابع انسانی و عدم توجه به ابزار سند آمایش سرزمین امکان پذیر نیست و اگر اقدام موثری در نظر گرفته نشود، کمتر از ۵ سال آینده شرایط بحرانی و زیستی سختی رو تجربه خواهیم کرد.

 

وی بیان کرد: طرح تفصیلی آشوراده را من نوشتم و این جزیره را تبدیل به کیش می کنم، گلستان نباید گذر مسافرین باشد باید مقصد باشد.

کاندیدای مجلس گرگان و آق قلا در پایان گفت: برخی مدیران ما دچار سیاست طرح مشکل فرار از مشکل هستند و دائما مشکلات را بازگو می کنند اما برنامه ای برای آن ندارند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا