مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: طرح فجرانه از ۱۷ بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ حسینعلی خواجه مظفری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح فجرانه از ۱۷ بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۷ اردیبهشت ماه  ادامه دارد.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: در این طرح افرادی که مبلغ ۳۰۰ هزار تومان و ۴۰۰ هزار تومان یارانه دریافت میکنند به ازای هر نفر مبلغ ۲۲۰ هزار تومان اعتبار به یارانه آنها اضافه می شود و می توانند یکماه زودتر یارانه خود را هزینه کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: دولت در راستای حمایت از این دهک ها اعتبار تشویقی در نظر گرفته، یعنی امکان خرید ۷۰ درصد از یازده قلم کالای اساسی را فراهم کرد.
وی با اشاره به اینکه برای دریافت این کالاها نیاز به صف و معطل شدن نیست، یادآور شد: در سطح استان ۲۰۰۵ فروشگاه فروشگاه خرد و  ۱۳۵ فروشگاه زنجیرهای به این سیستم متصل هستند.

وی گفت: افراد میتوانند با نصب اپلیکیشن شما از اعتبار خرید و فهرست فروشگاه ها مطلع شوند تا از ازدحام در یک فروشگاه جلوگیری شود.
وی گفت: به دلیل نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز دولت تصمیم گرفته که به این دهک ها بصورت ویژه نگاه کند و این طرح را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: افراد در صورت مواجه با گرانفروشی و یا کالای مانده، مراتب را به سازمان سمت، تعزیرات و یا اداره تعاون اطلاع دهند.
وی در پایان گفت: دولت برای کمک به قشر آسیب پذیر این ابتکار را به خرج داده است و این طرح اختیاری است و مبلغ خرید از یارانه ماه بعد خانوارها کسر می شود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا