در روز دوم رقابت‌های بین المللی آزاد فُجیره امارات متحده عربی «الهه سیفی» نماینده نوجوان تیم منتخب گلستان در وزن ۵۹- کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ یازدهمین دوره رقابت‌های بین المللی فجیره در روز دوشنبه مورخ ۱۶ بهمن ماه با برگزاری مسابقات رده سنی نوجوانان و با حضور ۴۷۸ تکواندوکار در ورزشگاه «شیخ زائد» شهر فجیره کشور امارات متحده عربی آغاز شد، که حاصل تلاش ۷ نماینده نوجوان تیم منتخب تکواندو گلستان، کسب یک مدال برنز بود.

«الهه سیفی» نماینده نوجوان تیم منتخب گلستان در وزن ۵۹- کیلوگرم، پس از استراحت در بازی اول خود، در بازی دوم مقابل بازیکن مصر با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد. در بازی سوم مقابل بازیکن امارات، بازی را ۲ بر صفر از آن خود کرد، ولی در مرحله نیمه نهایی بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به بازیکن قزاقستان واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

دیگر بازیکنان نوجوان تیم منتخب گلستان، باران جمال لیوانی، رضوان برزگر، پریسان مصدق، ارمیا عرب عامری، امیر علی نوفرستی و طَرفان شَبان هر یک بازی را به حریفان خود واگذار نموده و از دور رقابت ها کنار رفتند.

گفتنی است؛ دکتر علی نوری به عنوان سرپرست و مهرنوش اسماعیلی ‌و آتنا دلیری بعنوان مربی در بخش بانوان و یاسر اتراچالی بعنوان مربی در بخش آقایان تیم منتخب استان گلستان را در این دوره از رقابت‌ها همراهی نمودند
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا