تکواندو کار گلستانی در روز نخست از ششمین دوره مسابقات تکواندو بین المللی جام ریاست فدراسیون جهانی (پرزیدنت کاپ) مدال برنز کسب کرد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ ششمین دوره رقابت های بین المللی جام ریاست فدراسیون جهانی صبح جمعه ۲۷ بهمن ماه با حضور ۳۹۲ تکواندوکار از کشورهای هند، افغانستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، نپال، اردن، پاکستان، ارمنستان، مغولستان، عمان، عراق و تیم پناهندگان به همراه نمایندگان کشورمان در خانه تکواندو آغاز شد.

در روز نخست رقابت‌های بخش بانوان، تکواندوکاران اوزان ۴۶-، ۵۳-، ۶۲- و ۷۳- کیلوگرم به مصاف هم رفتند که سه طلا سهم نمایندگان کشورمان بود و طلای چهارم را تکواندوکاری از ارمنستان به خود اختصاص داد.

گفتنی است، در روز نخست این دوره از رقابت ها، *صبا بیکی* تکواندوکار شایسته گلستانی وزن ۵۳ – کیلو گرم توانست در بازی اول خود مقابل *شاپرک نجفی* از ایران، بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ از آن خود کرده تا در مرحله بعد مقابل بازیکنی از قزاقستان قرار گرفته تا بتواند با نتیجه ۲ بر صفر بازیکن قزاقستان را از دور رقابت‌ها خارج نماید. بیکی در بازی سوم خود مقابل *غزل سلطانی* بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به سلطانی واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا