فرمانده انتظامی گلستان گفت: این استان به‌عنوان یکی از قطب‌های والیبال کشور آماده میزبانی از اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح است.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سردار محمدسعید فاضل دادگر در جلسه هماهنگی برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور در گلستان اظهار کرد: مقدمات میزبانی از ملی‌پوشان در این اردو فراهم شده و امیدواریم در این فرصت، شرایط کسب آمادگی حداکثری را در ملی‌پوشان فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: ایران در سال جاری میزبان مسابقات ورزشی نیروهای مسلح جهان است که تیم والیبال آن از امیدهای اصلی قهرمانی در این مسابقات به شمار می‌رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه نیروهای مسلح همواره موجب امنیت، سربلندی اقتدار و افتخار ایران اسلامی بوده‌اند گفت: قبول میزبانی از تیم ملی و اهتمام در افتخارآفرینی برای کشور در حوزه ورزش با وجود دغدغه‌های فراوان نیروی انتظامی اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است.

سیدعلی مهاجر افزود: تیم‌های ورزشی از جمله والیبال استان گلستان از نامداران کشور و موجب افتخار ما هستند و با تمام توان در کنار فراجا خواهیم بود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا