رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: از ۵۵۰ واحد مرغداری در استان که جوجه ریزی داشته اند، حدود ۴۰۰ واحد دوگانه سوزهستند و مابقی برخی گازسوز و‌ برخی از گازوییل و ۲۲ واحد گلخانه از سوخت جایگزین نظیر گازوییل و نفت گاز استفاده می کنند و ۳۰ درصد گازسوز هستند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ محمد برزعلی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز گلستان با موضوع دوگانه سوز کردن واحدهای تولیدی اظهار کرد: جامعه کشاورزی استان تلاش می کند با حفظ پایداری در تولید، حتی یک شعله بخاری خاموش نشود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان افزود: از ۵۵۰ واحد مرغداری در استان که جوجه ریزی داشته اند، حدود ۴۰۰ واحد دوگانه سوزهستند و مابقی برخی گازسوز و‌ برخی از گازوییل استفاده می کنند.

وی گفت: خوشبختانه جامعه طیورداران استان با وجود افزایش هزینه های تولید، همراه ما شدند و همت کردند تا حتی یک شعله بخاری خاموش نشود.

برزعلی گفت: با استقرار یک کارشناس در شرکت پالایش نفت امور مربوط به ثبت و تایید در سامانه سوخت، در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی در ادامه با اشاره به اینکه ۸۱ واحد گلخانه در استان وجود دارد گفت: ۲۲ واحد از سوخت جایگزین نظیر گازوییل و نفت گاز استفاده می کنند و ۳۰ درصد گازسوز هستند و ما نهایت تلاش خود را به کارخواهیم گرفت که سوخت لازم در اختیار گلخانه داران قرار گیرد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا