مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به افزایش بارش های بهاری از صبح امروز و آبگرفتگی و مسدودیت برخی از محورهای اصلی و روستایی استان، گفت: با انجام عملیات راهداری، درحال حاضر تردد در این محورها برقرار شده و به حالت عادی و با احتیاط جریان دارد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ عادل مصدقی با اشاره به برقراری تردد در تمام مسیرهای ارتباطی استان، اظهار کرد: از صبح امروز و همزمان با بارش شدید باران، مسیر سید کلاته در محور اولنگ رامیان، محور زرین گل در علی آباد، محورهای عرب قره حاجی و چشمه لی در مراوه تپه و محور بایلر در گنبدکاووس؛ مسدود بودند و مسیر جایگزین برای آنها در نظر گرفته شده بود که با همت راهداران بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اینکه راهداران همچنان در حال انجام عملیات راهداری در مسیرها هستند، افزود: در شرایط کنونی جوی به کاربران جاده ای توصیه می شود که از ترددهای غیرضروری خودداری کرده تا وضعیت جوی به حالت عادی برگردد و ازترافیک خودروها جلوگیری شود.

به گفته مصدقی، شرایط بارانی هوا، وضعیتی را برای جاده ها فراهم می کند که امکان وقوع هرگونه حادثه دلخراش رانندگی وجود دارد، لذا صبر و حفظ آرامش و پرهیز از شتابزدگی و سبقت های نابجا برای پیشگیری از این حوادث بسیار ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در پایان گفت: هم اینک تمام روسای ستادی مرتبط و شهرستانی به حالت آماده باش هستند و مرکز مدیریت راههای استان نیز با شماره تلفن ۱۴۱ بطور شبانه روزی در خدمت مردم است.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا