فرماندار گرگان از  تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان در ۱۳ فروردین ماه (روز طبیعت)به منظور رعایت حرمت سالروز شهادت حضرت علی (علیه السلام) خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان: اسماعیل نادری روز شنبه ۱۱ فروردین در اولین جلسه قرارگاه امام حسن عسگری(ع) شهرستان گرگان با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان  و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مصادف شدن روز ۱۳ فروردین با روز شهادت مولای متقیان امام علی (ع) تمام مراکز تفریحی و گردشگری گرگان دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است.

فرماندار گرگان افزود: به حرمت ماه پربرکت رمضان و در راستای تعظیم شعائر دینی و اسلامی با هنجار شکنان در لیالی قدر برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: پس از ۸ سال جنگ تحمیلی ابرقدرت ها به این نتیجه رسیدند که تنها راهکار مؤثر برای آسیب رساندن به ایرانیان و فرهنگ ایرانی و اسلامی آنان، کمرنگ کردن عفت و حیای زنان و مردان است.

رئیس قرارگاه امام حسن عسگری(ع) شهرستان در پایان خاطر نشان کرد: پیشگیری و مقابله با آسیب اجتماعی بی حجابی با رویکرد کار فرهنگی مناسب در طی سال جدید با جدیت پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا