دومین نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان دبیرخانه‌های کمیسیون ایمنی راه‌های استان‌ها با هدف آسیب شناسی و واکاوی روند افزایشی تصادفات کشور به میزبانی استان گلستان آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان همزمان با شروع نشست هم اندیشی کمیسیون ایمنی راه‌های کشور در گلستان گفت: آسیب‌شناسی و واکاوی روند افزایشی تصادفات کشور برای تدوین و تبیین سیاست‌ها و راهکارهای سلبی و ایجابی کاهش آن در این نشست به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: نتایج مطلوب تجربیات و اقدامات موثر استان‌ها در کنترل ترافیک به هنگام اوج ترددها و سفرها و در مناطق پرتردد گونه‌های حیوانات در حال انقراض برای کاهش تصادفات جاده‌ای از مهمترین محورهایی است که در این دو روز به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود.

به گفته وی، رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل دفتی ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های تهران، قم، سمنان، مازندران، یزد، خراسان شمالی و جنوبی و گلستان در این نشست حضور دارند.

مصدقی  اظهار امیدواری کرد که برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری اصولی با استفاده از راهکارهای موفق استان‌ها و کشورهای توسعه یافته برای دستیابی به حمل و نقلی ایمن و کارا جمع‌بندی این نشست خواهد بود.

 

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا