مدیر کل راهداری گلستان از آمادگی یک هزار و ۵۵۰ دستگاه شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ عادل مصدقی دوشنبه ۲۱ اسفند ماه در حاشیه رزمایش طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه طرح سفرهای نوروزی هستیم که این طرح به دلیل همزمان شدن با ماه مبارک رمضان در قالب کمیته راهداری و حمل و نقل در سطح گلستان با هدف ارتقای ایمنی عبور و مرور در جاده ها  برنامه ریزی شده است.

مدیرکل راهداری گلستان افزود: این اداره با بکار گیری ۳۹ گروه راهداری، ۴۷۰ نفر از نیروهای کارآمد و مجرب و ۱۷۵ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و بیش از ۳۰ گشت راهداری به صورت شبانه روزی به مردم و مسافران خدمات ارائه می دهند.

وی گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس، ۶۰۰ مینی بوس و ۸۰۰ سواری آماده کردیم تا افرادی که از حمل و نقل عمومی در ایام سفر استفاده می کنند، از این  دستگاهها بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: در پایانه های مرکزی استان ( گرگان و گنبد) قرارگاه مرکزی تشکیل شده و همچنین در اداره کل و تابعه اداره، که خدمات ارائه می دهند.

وی در ادامه بیان کرد: ضمن اینکه راهداری در موضوع ایستگاه پویش همراه سفر، یک ایستگاه در ورودی غربی استان در مجتمع امام رضا برای اجرای برنامه های فرهنگی برای خانواده های مسافر و رانندگان با هدف استراحت بین راهی دایر کرده است.
مدیر کل راهداری گلستان در پایان گفت: به دلیل همزمان شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان با مشارکت ستاد اقامه نماز استان و دستگاههای خدمت رسان برنامه نماز و افطار در ایستگاه پویش همراه سفر برگزار می شود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا