مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: ۵ تا ۱۱ اردیبهشت ماه هفته کار و کارگر نامیده شده است که طی این مدت ۲۰۰ برنامه در تمام شهرستان های استان اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ حسین خواجه مظفری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها به مناسبت آغاز هفته کارگر اظهار کرد: ۵ تا ۱۱ اردیبهشت ماه هفته کار و کارگر نامیده شده است که در این مدت همه برنامه های ما در راستای تجلیل از کارگران و افرادی که در خط مقدم تولید هستند، خواهد بود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: همچنین بسیاری از کارخانه‌های بزرگ مراسماتی را برای کارگران برگزار می کنند که برگزاری یادواره شهدای کارگری یکی از برنامه‌های شاخصی است که می‌توان از آن یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه اداره کار به ورزش کارگری بسیار اهمیت می‌دهد، تصریح کرد: علاوه بر فضاهای ورزشی که وزارتخانه ساخته است پیگیر فعالیت های ورزشی هستیم که در همین راستا کارگران استان گلستان در ۵ رشته ورزشی در سطح کشور رتبه اول تا پنجم را کسب کردند.

خواجه مظفری ادامه داد: سرکشی از کارگران آسیب دیده، برگزاری برنامه های تبلیغی و ترویجی و جهاد تبیین، افتتاح پروژه های اشتغالزایی و خدماتی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری میز خدمت در ۱۴ شهرستان و همچنین در روستاها، افتتاح خانه های بهداشت در مجموعه های بالای ۵۰ تا ۵۰۰ نفر و بازدید از واحدهای تولیدی از جمله برنامه های هفته کارگر است.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه های این هفته می توان به مسابقه کتابخوانی مجازی قانون کار، دیدار با شهدای کارگری و برگزاری نشست سه جانبه کارگران کارفرمایان دولت اشاره کرد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا