رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: کارفرمای پروژه در حال ساخت بیمارستان ششصد تختخوابی گرگان، شرکت مادر تخصصی است و دانشگاه علوم پزشکی گلستان صرفا بهره بردار این پروژه است، به همین منظور هیچ نقشی در اجرا و نظارت بر این پروژه نداریم.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ دکتر سعید گلفیروزی در نشست خبری اظهار کرد: برای تکمیل پروژه در حال ساخت بیمارستان ششصد تختخوابی گرگان به اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: کارفرمای پروژه در حال ساخت بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان، شرکت مادر تخصصی است و دانشگاه علوم پزشکی گلستان صرفا بهره بردار این پروژه است، به همین منظور هیچ نقشی در اجرا و نظارت بر این پروژه نداریم.

وی گفت: در حال حاضر پروژه هایی که تا پایان دولت سیزدهم قابلیت بهره برداری دارند در اولویت قرار می گیرند، به همین منظور بیمارستان های کودکان جایگزین آیت الله طالقانی گرگان و بیمارستان گالیکش در اولویت ساخت و تکمیل هستند.

گلفیروزی تصریح کرد: بیمارستان کودکان جایگزین بیمارستان آیت الله طالقانی گرگان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و در صورت تخصیص اعتبار تا پایان دولت سیزدهم مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا