معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان از احداث آرامستان جدید در زمینی به مساحت ۹ هکتار در شمال محدوده شهری گرگان واقع در ابتدای جاده آق قلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ مقداد صادقیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: آرامستان جدید در زمینی به مساحت ۹ هکتار در شمال محدوده شهری گرگان واقع در ابتدای جاده آق قلا در حال احداث است.

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان افزود: طبق طرح تهیه شده، این ۹ هکتار شامل ۴۷ درصد مساحت، مختص عموم، ۲۰ درصد فضای خدماتی و ۳۳ درصد شامل معابر می شود.

وی گفت: در حال حاضر دو هکتار از این اراضی در اختیار معاونت زیر بنایی قرار گرفته که حدود شش هزار قبر در حال احداث است که  ۲۰۰ قبر دو طبقه اجرا و برای یک هزار و ۴۰۰ قبر سه طبقه، هم قرارداد منعقد شده و در دست اقدام است.

وی در ادامه بیان کرد: اقداماتی که برای ایجاد این آرامستان در اولویت قرار دارد، در حال اجرا است و در فاز های بعدی سردخانه و غسالخانه هم، نیز احداث خواهد شد.

صادقیان خاطر نشان کرد: فعالیت هایی که در این آرامستان مد نظر قرار دارد، شامل احداث قبور، ساخت سرویس بهداشتی، سکوی اقامه نماز، معابر سواره رو و پیاده رو، پارکینگ و دیواره های پیرامونی است.

وی با اشاره به اینکه در صحن شورا گفته شده که افراد خیر و نیکوکاری وجود دارند، که با قیمت کمتر از پیمانکار و حتی رایگان این طرح را اجرا می‌کنند، بیان کرد: طی مناقصه عمومی پیمانکار طرح انتخاب شده اما اگر افرادی هستند که بصورت خیر و یا با قیمت مناسب تر یعنی۶۰ درصد زیر قیمت پیمانکار، آمادگی اجرای طرح و صلاحیت های لازم را دارند، از آنها استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا