رییس کمیته همیاری و سازمان های حمایتی گلستان از اعطای ۲۸۹ واحد مسکونی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره طی آبان دهه فجر در ای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ عیسی بابایی شنبه هفتم بهمن ماه در گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد؛ در دهه فجر ۱۷ برنامه متنوع برگزار می شود که مهم ترین آن اعطای ۲۸۹ واحد های مسکونی به مددجویان تحت پوشش است که در سفر ریاست جمهور به استان ۳۲۱ واحد مسکونی به مددجویان تحویل شده بود و  تا پایان سال جاری در مجموع ۱۵۰۰ واحد مسکن است.

رییس کمیته همیاری و سازمان های حمایتی گلستان افزود:  از ابتدای سال جاری تا کنون چهار هزار و نهصد فرصت شغلی با ارزش ۴۸۰ میلیارد ایجاد شده و در دهه فجر ۸۵ فرصت شغلی  به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: اعطای ۲۵ دستگاه تراکتور با تسهیلات ۷/۵ میلیارد تومان در دهه فجر به  افراد تحت است که تمامی خانواده های تحت پوشش می توانند از این تسهیلات ۳۰۰میلیونی استفاده کنند.

بابایی تصریح کرد: تا کنون به ۳۰۰ خانوار تحت پوشش پنل های خورشیدی اعطا شده که ۱۴۶ خانوار در دهه فجر از آن بهره مند خواهند شد و همه افراد تحت پوشش می توانند از تسهیلات پنل های خورشیدی با تسهیلات ۱۴۰ میلیونی دارند و از این طریق اشتغالزایی و دارای درآمد ثابت می شوند.

رییس کمیته همیاری و سازمان های حمایتی گلستان در پایان گفت: از برنامه های دیگر در دهه فجر جشن تکلیف ۸۰۰ دختر نوجوان تحت پوشش و اعطای ۱۴۶ سری جهیزیه به ارزش ۹میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و ۲۴۶ سری لوازم ضروری است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا