مدیر مخابرات منطقه گلستان: ۳۶ پروژه مخابراتی شهرستان گرگان با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان در روستای سعد آباد افتتاح شد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ غلامعلی شهمرادی در مراسم افتتاح پروژه مخابراتی گرگان که با حضور نادری فرماندار در روستای سعد آباد برگزار شد، اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۱۶۶ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان در استان افتتاح شده که از این تعداد ۳۶ پروژه در مرکز استان و روستاهای توابع آن راه اندازی و در اختیار مردم قرار گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان افزود: توسعه فیبر نوری و ارائه سرویس اینترنت پرسرعت خانگی بر بستر فیبر و تاسیس سایت همراه اول مجهز به فناوری ۴G از جمله پروژه هایی است که در روستای سعد آباد در دهه مبارک فجر راه اندازی می شود و مردم این روستا می توانند، از مزایای آن بهره مند شوند.

وی گفت: ۹۹ درصد روستاهای استان از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند و بزودی جشن اینترنت دار شدن تمام روستاها را برگزار خواهیم کرد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان در پایان لازمه توسعه کسب و کارها، صنایع دستی و گردشگری روستایی را ایجاد زیر ساختهای مخابراتی دانست و گفت: در این زمینه اقدامات بسیاری انجام شده و استمرار خواهد داشت.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا