مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: علیرغم دستور اکید استاندار گلستان و تلاش های صورت گرفته اما متاسفانه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به خاطر ترک فعل برخی دستگاه‌ها محجور مانده است.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ محمد جواد ساوری در گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد:به سه دستگاه اجرایی که با ترک فعل حوزه گردشگری را به چالش کشیده اند، دوباره فرصت می دهیم اگر همچنان به کار خود ادامه دهند، ضمن معرفی به دستگاه قضا، نام آن دستگاه های اجرایی را رسانه ای می کنم و با کسی تعارف ندارم.

مدیر کل میراث فرهنگی گلستان افزود: حاضرم در جهت احقاق حق مردم گلستان قربانی شوم اما هیچ وقت در استیفا حق مردم کوتاه نمی آیم.

وی با اشاره به ترک فعل صورت گرفته توسط برخی دستگاه ها در تخریب جزیره آشوراده یادآور شد: گلستان، استان مفلوک شده ترک فعل ها است و من از مدیران وقت که با ترک فعل منجر به تخریب بنای تاریخی ثبت شده ملی در جزیره آشوراده شدند، شاکی هستم و حتما پیگیری خواهم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان در پایان با اشاره به پروژه های دهه فجر امسال یادآور شد: در دهه فجر امسال ۲۲ پروژه گردشگری افتتاح و عملیات اجرایی ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۹ میلیارد ریال آغاز می شود.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا