مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان گفت: پروژه های عمرانی و استانی توزیع برق مجموعا به ارزش ۵۴۰ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ سید احمد موسوی چهارشنبه ۴ بهمن در نشست خبری دهه فجر گلستان اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب که طی ۲ سال اخیر در سفر رئیس جمهور محقق شد، نیروگاه سیکل ترکیبی علی آباد کتول با ظرفیت ۴۸۰ مگابایت و اعتباری به مبلغ ۴۲۰ میلیون یورو کلنگ خورد که تا سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و با تأمین ۴۸۰ مگابایت تقریبا نیاز استان در داخل تولید خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان افزود: توسعه خدمات الکترونیک یک کار ارزشمند و بی سابقه در صنعت برق استان به شمار می رود که در این راستا ۱۰۲ کیلومتر فیبر نوری برای پوشش شبکه داخلی با اعتباری به ارزش ۱۵ میلیارد در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: این شرکت وظیفه توزیع برق را بین مشترکان دارد و برای خدمات دهی بهتر ۹ دستگاه بالابر و دو ماشین کمکدار با ارزش ۶۰ میلیارد تومان به ناوگان خودرویی صنعت برق گلستان اضافه شد.

موسوی در رابطه با اهم اقدامات حوزه صنعت برق در گلستان گفت: در نه ماهه سالجاری پروژه هایی در قالب توسعه شهری، روشنایی معابر و بهبود زیر ساختها و پروژه های عمرانی و استانی مجموعا ۵۴۰ میلیارد تومان انجام شده که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: برق منطقه ای مازندران و گلستان در حوزه های صنعت برق در به این استان اقدامات ارزشمندی از قبیل افتتاح پست ۴۰۰ کیلو ولت آزادشهر و بهره برداری از نیروگاه ۱۶ مگابایتی سیمین شهر، افزایش ظرفیت خط ۶۳ و ۲۳۰ گرگان به کردکوی، ۶۳ گرگان به آق قلا، افزایش ظرفیت فشار پست های سطح متوسط استان بوده است.

وی تصریح کرد: شهرک صنعتی اترک یکی از زیرساختهای صنعت برق استان به شمار میرود که خط و احداث پست آن همزمان با سیکل ترکیبی در سفر رئیس جمهور به گلستان کلنگ زنی شد که باعث رشد این شهرک خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان در پایان گفت: شرکت توزیع برق، کمیته امداد و بهزیستی با هدف اشتغال پایدار برای قشر ضعیف جامعه، کار ارزشمندی را انجام دادند و به افراد تحت پوشش این ارگانها پنل خورشیدی با تضمین بیست ساله داده شد که تا کنون ۳۰۰ نیرو گاه ۵ واتی به این افراد تحویل داده شده است.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا