استاندار گلستان گفت: در سفر پیش روی ریاست جمهور به گلستان بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ علی محمد زنگانه در نشست هیات امنای مسکن محرومین حساب ۱۰۰ امام (ره) و مجمع عمومی عادی هیات امنای انجمن خیرین مسکن ساز با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی طی ۲۲ ماه گذشته در حوزه مسکن شهری و روستایی در گلستان انجام شده است.

به گفته استاندار گلستان؛ رتبه استان از جایگاه سی و سوم کشور به رتبه ۱۲ در حوزه تولید مسکن ارتقاء یافته و در حوزه مسکن روستایی گلستان رتبه اول کشور را داراست.

وی گفت: ۳۸ هزار واحد مسکونی در مراحل مختلف ساخت در استان قرار دارد.

زنگانه ادامه داد: طی مراسمی که به صورت ویدیو کنفرانس با ریاست محترم جمهور برگزار شد، بیش از دو هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در گلستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: از این تعداد هزار و ۱۰۰ واحد مسکن حمایتی و متعلق به محرومین استان بود و در سفر پیش روی ریاست جمهور بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

در دهه فجر سال گذشته یک هزار و ۵۳۵ واحد مسکونی مددجویان استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی یاد آور شد: از طریق تفاهمنامه های دوجانبه، سه جانبه و پنج جانبه با بنیاد مستضعفان، حمایت از مسکن محرومین در دستور کار قرار دارد.

استاندار گلستان در خاتمه برای هرگونه همکاری با انجمن خیرین مسکن ساز اعلام آمادگی کرد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا