رئیس کمیته ورزش و جوانان گلستان از تکمیل و بهره برداری ۵۷ پروژه نیمه تمام در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ قاسمعلی برزمینی شنبه هفتم بهمن ماه در گروه خبری فجر گلستان، اظهار کرد:  در سفر اول رییس جمهور به گلستان ۲۱۸ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش تخصیص داده شد که ۱۵۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفره گرگان بود و برای  تکمیل این سالن  به ۲۰۰  میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد.

رئیس کمیته ورزش و جوانان گلستان افزود: ره آورد سفر دوم رییس جمهور به گلستان اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه ورزش است که با تخصیص آن  ۵۷ پروژه نیمه‌تمام به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه بیان کرد: درگلستان ۴۹ هئیت ورزشی و ۶۳۰ هئیت شهرستانی فعال هستند که در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی ۲۹ ورزشکار از گلستان با کسب ۱۵ مدال طلا، نقره و برنز حضور داشتند.
برزمینی گفت: در دهه فجر امسال ۶ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح  و ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی برگزار می شود که مهمترین آن آکادمی والیبال گنبد کاووس است.
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در پایان گفت: طی ۲ سال گذشته ۳۸ پروژه نیمه تمام ورزشی با اعتبار ۲۱۰ میلیارد تومان افتتاح شد که ۱۸ مورد آن در سفر ریاست جمهور با حضور وزیر ورزش و جوانان مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا