سرپرست مرکز فنی و حرفه ای گرگان گفت: ۶ هزار و ۴۳۱ نفر گرگانی دوره های مهارت آموزی را طی کردند و آماده ورود به بازار کار هستند.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ محمد الازمنی یکشنبه ۱۵ بهمن ماه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع ۹۴۹ دوره آموزشی در خوشه های فرهنگ و هنر، خدمات، صنعت و کشاورزی برگزارشده که از ابتدای سال‌جاری تا کنون ۶ هزار و ۴۳۱ کارآموز شامل چهار هزار و ۷۱۸ نفر آقا و یک هزار و ۷۱۳ نفر خانم دوره های آموزش ها را طی کردند.

سرپرست مرکز فنی و حرفه ای شهید حاج قاسم سلیمانی گرگان افزود: گلستان ۴ میلیون نفر ساعت تعهد آموزش مربوط به استان دارد، که حدود یک میلیون نفر ساعت برای مرکز گرگان است.

وی یاد آور شد: طی ده ماهه سال جاری با توجه به تناسب جمعیت شهر گرگان ۱۰درصد به یک میلیون نفر ساعت تکلیفی، اضافه شده است و تا امروز ۹۸۹ هزار و ۳۸۳ نفر ساعت تعهد انجام شده است.

الازمنی گفت: مرکز گرگان یکی از بزرگترین مراکز در استان است که برای آن ۱۹ گروه هدف تکلیف شده و برای ۱۶ گروه در حال برگزاری است.

سرپرست مرکز فنی و حرفه ای شهید حاج قاسم سلیمانی گرگان در پایان گفت: بیشترین سهم دوره های نفر ساعت برای جوامع هدف زندانیان و کمترین آن مربوط به پناهندگان و اتباع خارجی بوده است.

خبرنگار فاطمه زمانی
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا