معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل ستاد بازآفرینی شهری ایران گفت: با برنامه ریزی های انجام شده انتظار می رود تا سه سال آینده تمامی معابر خاکی کشور آسفالت شوند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سید محمد آیینی شنبه (۲۶ آذر) در مراسم افتتاح متمرکز آسفالت معابر شهری گلستان اظهار کرد: وجود محلات محروم در سراسر کشور و استان گلستان نتیجه کم کاری ما در سال های اخیر است و باید تلاش شود تا این کوتاهی به زودی جبران شود.
وی افزود: سند بازآفرینی شهری از ما می‌خواهد در تمام نقاط کشور در حوزه خدمات مانند بهداشتی و مسکن به شرایط متوسط کشور برسیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته از محل طرح بهسازی معابر ۱۳۵۰ کیلومتر طول از معابر کشور بهسازی شده است افزود: با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم در سه سال آینده تمامی معابر خاکی کشور آسفالت شوند.

آیینی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۲۵۵ پروژه در حوزه باز آفرینی شهری در کشور به اتمام رسیده است و در حال حاضر ۳۱۵ پروژه نیمه تمام در این بخش وجود دارد.
وی گفت با ارائه مختصات فنی معابر خاکی شهر گرگان توسط مسئولان مربوطه، امیدواریم بهسازی همه معابر خاکی گرگان تا پایان امسال به اتمام برسد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا