نمایندگان منتخب استان گلستان، دو مدال طلا و دو نقره و یک برنز در رده سنی جوانان، بزرگسالان و نوجوانان در رقابتهای بین المللی آزاد کیوروگی فجیره کسب کردند.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ یازدهمین دوره رقابتهای بین المللی آزاد کیوروگی فجیره از ۱۵ الی ۱۸ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ با با حضور ۴۵۹ شرکت کننده در رده سنی بزرگسالان و ۴۷۸ نفر در رده سنی نوجوانان در ورزشگاه شیخ زائد شهر فجیره کشور امارات متحده عربی برگزار شد.
حاصل تلاش نمایندگان منتخب استان گلستان، کسب دو مدال طلا و دو نقره در رده سنی جوانان و بزرگسالان و یک مدال برنز در رده سنی نوجوانان بود.

در این دوره از رقابت ها، در رده سنی جوانان و بزرگسالان که در روز یک شنبه مورخ ۱۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد، سوگند شیری، نماینده تیم منتخب گلستان در وزن ۴۶-، در بازی اول خود به دلیل عدم حضور تکواندوکاری از کشور عربستان پیروز شد و سپس کار خود را با برتری ۲ بر صفر مقابل بازیکنی از کشور قزاقستان ادامه داد و با پیروزی ۲ بر صفر مقابل زهرا فیض آبادی، دیگر نماینده تیم منتخب گلستان توانست به مرحله نیمه نهایی راه یابد، شیری در این مرحله با عدم حضور حریف کانادایی به فینال صعود کرد. درنهایت او در مرحله نهایی با برد ۲ بر ۱ خود مقابل ساینا کریمی، هم تیمی خود از تیم منتخب گلستان توانست نشان طلا را از آن خود کند.

در وزن ۴۶- ساینا کریمی دیگر هوگوپوش تیم منتخب گلستان ابتدا تکواندوکار مراکشی خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و در ادامه بازیکنی از کشور هند را با برد ۲ بر صفر پشت سر گذاشت. وی در مرحله بعدی در مقابل بازیکنی از کشور چین تایپه قرار گرفت و بازی را با نتیجه ۲ بر صفر از آن خود نمود و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. در این مرحله، بازی را با نتیجه ۲ بر صفر مقابل بازیکنی از کشور بوسنی و هرزگووین از آن خود نمود تا در مرحله نهایی در مقابل سوگند کریمی، هم تیمی خود از تیم منتخب گلستان قرار گیرد. وی در بازی نهایی خود مقابل سوگند کریمی نتیجه بازی را با ۲ بر یک واگذار کرد و به مدال نقره بسنده نمود.

در وزن ۴۹- کیلوگرم سوگل شیری ابتدا تکواندوکار آذربایجانی خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و در ادامه بازیکنی از کشور تونس را با برد ۲ بر صفر پشت سر گذاشت. شیری در مرحله بعدی بازیکنی از کشور فرانسه را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست داد تا به مرحله نیمه نهایی راه یابد. سوگل شیری در مبارزه نیمه نهایی خود مقابل بازیکنی از کشور آذربایجان ۲ بر ۱ به برتری دست یافت و در مرحله پایانی بازی خود، نتیجه بازی را ۲ بر ۱ به بازیکنی از کشور سوئد واگذار نمود و به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، تینا مدانلو در دور نخست استراحت داشت، سپس با برتری ۲ بر صفر مقابل بازیکنی از کشور آذربایجان به مرحله بعد راه یافت. سپس با برتری ۲ بر ۱ در مقابل بازیکنی از کشور ازبکستان، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. مدانلو در این مرحله مقابل بازیکن آمریکایی ۲ بر ۱ صاحب پیروزی شد و راهی مبارزه پایانی و دیدار با بازیکنی از کشور فرانسه شد و در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر در این مبارزه به نشان طلا دست پیدا کرد.

در این دوره از رقابت ها، در رده سنی نوجوانان که در روز دوشنبه مورخ ۱۶ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد، الهه سیفی در  وزن ۵۹- کیلوگرم، پس از استراحت در بازی نخست، تکواندوکار مصری را ۲ بر صفر شکست داد. وی در ادامه، نماینده میزبان را با همین نتیجه از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی، نتیجه بازی را ۲ بر صفر به تکواندوکار قزاقستان واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

گفتنی است؛ علی نوری به عنوان سرپرست و مهرنوش اسماعیلی و آتنا دلیری بعنوان مربی در بخش بانوان و یاسر اتراچالی بعنوان مربی در بخش آقایان تیم منتخب استان گلستان را در این دوره از رقابتها همراهی نمودند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا