رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری های قضایی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از بیکاری هزار و ۷۰۰ کارگر در نیمه نخست امسال در استان جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ حیدر آسیابی اظهار کرد: با پیگیری های قضایی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از بیکاری هزار و ۷۰۰ کارگر در نیمه نخست امسال در استان جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این کارگران در ۳۹ واحد تولیدی در آستانه تعطیلی شاغل بودند که با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از راکد شدن این واحدها جلوگیری شد.

وی گفت: امسال همچنین با تلاش مجموعه همکاران ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و دستگاه های اجرایی ۵۱ واحد تولیدی تعطیل دوباره احیا و وارد چرخه تولید شدند و ۶۱۷ کارگر در این واحد ها کار خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: در ادامه تلاش های دادگستری استان برای کمک به رونق تولید از ابتدای امسال تا کنون از ۲۴۱ واحد تولیدی استان بازدید و مشکلات این واحدها با حضور تولیدکنندگان و صنعتگران بررسی و بری رفع موانع تولید با کمک دستگاه های اجرایی، چاره اندیشی شد.

سال گذشته نیز در مجموع ۳۷۵ مورد بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام شد که در این بازدیدها، ۷۴ واحد راکد و نیمه راکد احیا و از تعطیلی ۳۹ واحد دیگر نیز جلوگیری و سه هزار فرصت شغلی در استان حفظ شد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا