رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: دولت سیزدهم ضد فساد است و با آن مقابله می کند، اما بستن گلوگاه های فساد با توجه به مسائلی که در گذشته ها اتفاق افتاده زمان بر است.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ حجت الاسلام سعیدی در چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی،اظهار کرد: ایران امروز به عنوان پنجمین قدرت تاثیرگذار در منطقه و عرصه بین الملل جایگاه عظیمی پیدا کرده است و مردم ما با توجه به این جایگاه می توانند نقش خود را در این حرکت بزرگ انقلاب در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی مشخص کنند.

وی افزود: در برهه ای از زمان قرار داریم که شاهد تلاش های روز افزون دولت سیزدهم و کسب موفقیت های زیادی هستیم.

وی در رابطه با تلاش دولت در کاهش تورم جهانی بیان کرد: دولت ایران توانسته تورم را کنترل کند و در این راستا، پروژه های نیمه تمام خود را در اولویت قرار داده تا از این طریق بخش عمده ای از نیازهای مردم را تامین کند.

حجت الاسلام سعیدی گفت: مهم ترین مسئله در دولت سیزدهم معیشت مردم است، که قطعا تلاش دولت در این راستا است و باید به مسائلی که در پیرامون آن قرار دارد، توجه ویژه شود.

وی در ادامه بیان کرد: در عرصه مسکن دولت گامهای خوبی برداشته و توانسته قیمت صعودی مسکن را متوقف کند و اگر موفقیت های دیگری هم کسب کند، سیر نزولی فراهم می شود.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم ضد فساد است و با آن مقابله می کند، اما بستن گلوگاه های فساد با توجه به مسائلی که در گذشته ها اتفاق افتاده زمان بر است.
وی تاکید کرد: یکی از ویژگیهای دولت ایران دیپلماسی فعال در ارتباط با غرب و شرق است.

رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا خاطر نشان کرد: تحریم یکی از موانع اساسی است که دولت با آن مواجه و با کمک مجلس می تواند، مشکلات مردم را حل کند.

وی همچنین گفت: یکی از پدیده های عصر ما عملیات حماس و جنگ غزه است که پیامدهایی از قبیل فرو ریزی پایه های صهیونیستی، تغییر در معادلات قدرت دارد و اولین متغیر بین المللی، جابجایی قدرت است و ما در مسیر بازگشت تمدن اسلامی و درصدد احیای آن هستیم که وظیفه سنگینی بر دوش مردم ایران است.

وی یادآور شد: انزوای شدید رژیم صهیونسیتی و خروج آمریکا از گردانه راهبردی یک اتفاقی است که در آینده رخ می دهد و بر روی منطقه و دنیا تاثیر گذار خواهد بود.

وی بیان کرد:سرنوشت حتمی رژیم صهیونیستی نابودی و در آینده نه چندان دوری زمینه استحصال این رژیم فراهم خواهد شد.

وی گفت: نقش ملت ایران در آینده بسیار بالا است و تکلیف ما سنگین می شود، لذا برای حمایت از نظام و انقلاب، حضور بر سر صندوق رای و شکل دادن یک مجلس قوی وظیفه همه مردم است.

وی اضافه کرد: ملتی که بدنبال ظهور امام زمان و شکل دهی حکومت جهانی است، وسط راه به خاطر مسائل متفرقه، متوقف نمی شود لذا نباید مسائل شخصی را به مسائل عالی انقلاب گره بزنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا در پایان گفت: سرنوشت غزه در هر صورت به ملت ایران بستگی دارد و ما وظیفه داریم، با انسجام و قدرت در کنار رهبری باشیم، تا بتوانیم حرکت انقلاب را در جهان اداره کنیم.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا