معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از ساماندهی دستفروشان بازار هفتگی که در معابر اصلی روستای سعدآباد فعالیت دارند، خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ احمد سالاری در گفتگویی اظهار کرد؛ شهرداری گرگان در راستای وظایف قانونی و همچنین پیرو تاکید دادستانی مرکز استان و درخواست دهیاری و پلیس انتظامی مبنی بر نظم بخشی و جلوگیری از بساط گستری در خارج از محدوده بازار با همراهی دستگاه های مرتبط ساماندهی این بازار را در دستور کاری خود قرار داده است.

سالاری افزود: در این راستا جهت رفع مشکلات ترافیکی، معضلات اجتماعی و بهداشتی نشستی با حضور نمایندگان دادستانی، فرمانداری، انتظامی و دستگاههای مرتبط در دفتر معاونت محیط زیست و خدمات شهری برگزار شد.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان در ادامه بیان کرد: هدف از تشکیل بازار هفتگی در روز جمعه کمک به بهبود معیشت شهروندان است که متاسفانه به دلیل فعالیت دستفروشان در خارج بازار باعث بوجود آمدن مشکلات ترافیکی و بهداشتی زیادی برای این معبر شده است.

سالاری هدف از اجرای این طرح مشترک را گامی موثر در ارائه خدمات بهتر، نظم بخشی به این معبر و پاسخگویی به مطالبات شهروندان سعدآباد دانست.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا