رئیس شورای اسلامی استان گلستان گفت:شورای بخش،شهر،شهرستان ،فاقد مکان مناسب برای برگزاری جلسات و اعتبار و بودجه مشخص در شهرستانها هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان رسا؛ اکبر بصیر نیا در نشست هم‌اندیشی شورا‌های اسلامی استان و کشور با حضور استاندار گلستان اظهار کرد؛استان گلستان اولین استانی است که این نشست را برگزار کرده و متاسفانه جایگاه شورای شهرستانها در استانها دیده نمیشد و  هیچ نقشی در تصمیم گیری ها نداشتند.

وی افزود : با درخواست شوراها و موافقت رییس جمهور مقرر  شد که روسای شورای  استانها به عضویت شورای برنامه ریزی استان در بیایند و در جلسات شورای برنامه ریزی حضور داشته باشند.

بصیر نیا در ادامه بیان کرد: طبق این دستور  روسای شوراهای کشور در جلسات شورای برنامه ریزی و اداری استان  و همچنین روسای شورای استان در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان در مباحث  توزیع بودجه  شهرستان نقش آفرینی کنند و این موضوع بطور رسمی تأیید شد .

رئیس شورای اسلامی استان گلستان در ادامه گفت: شورای بخش،شهر،شهرستان که،فاقد مکان مشخص  برای برگزاری جلسات و اعتبار و بودجه در  شهرستانها است.

اکبر بصیرنیا رئیس شورای اسلامی استان گلستان در پایان به ساختار شورای شهرستان اشاره کرد  و گفت : امید است این موضوعات ساختاری تا سال ۱۴۰۲ اجرایی شود وردیف و اعتبار ویژه‌ای برای این منظور در نظر گرفته شود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا