اعتبارنامه ۲ نفر از نمایندگان منتخب در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا صادر شد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، جلسه امضای اعتبار نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور اسماعیل نادری فرماندار، حسین گرایلی رئیس هیات نظارت انتخابات شهرستان گرگان و مهدی جرجانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و سایر اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان گرگان برگزار شد.

اسماعیل نادری در این جلسه با بیان اینکه هفت ماه تلاش بی وقفه هیات اجرایی انتخابات شهرستان در راستای صیانت از آرا و اعتماد مردم در سطح شهرستان گرگان ستودنی است، اظهار کرد: اعضای هیات اجرایی و نظارت انتخابات که متشکل از افراد سرشناس، با تقوا و معتمد شهرستان می باشند با همدلی و همراهی با نهاد فرمانداری انتخابات سالمی و پرشوری را رقم زدند.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه دشمنان دیرینه ما تمام سعی خود را در گسترش نومیدی در سطح جامعه بکار بستند تا حضور مردم در پای صندوق های رای کمرنگ باشد به حمدالله با بکارگیری راهبردهای مقام معظم رهبری با عنوان رسام شاهد انتخاباتی چشمگیر و شورآفرین بودیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرگان در ادامه تصریح کرد: وحدت و همدلی در بین اعضای هیات اجرایی و نظارت انتخابات و کسب نتایج مطلوب از ثمرات خون شهدا، پیروی از ولایت فقیه و همچنین بصیرت والای مردم، می باشد‌.

حسین گرایلی حضور تمامی افراد را در خلق افتخاری دیگر در روز ۱۱ اسفند سال گذشته موثر دانست و گفت: یکی از مهم ترین عوامل برگزاری انتخابات بدور از حواشی در این دوره، مدیریت صحیح و مخلصانه فرمانداری بود.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : گلستان رسا