مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ایجاد و توسعه زیرساخت های جاده ای و ایمن سازی مسیرهای اصلی بویژه ترانزیتی استان لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان روز یکشنبه در جلسه شورای اداری اداره کل با حضور معاونین، روسای ستادی و شهرستانی اظهارکرد: راهداری و حمل و نقل کاری مردم محور است که از غرب تا شرق استان جزو خدمات گیرندگان آن هستند و لازم است که تمام تلاش برای رضایتمندی،تکریم و تسریع در امور کاری مردم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مجموعه راهداری و حمل و نقل، مجموعه ای پرکار است که لحظه ای غفلت از آن تبعات فراوانی به همراه دارد، گفت: سلامت اداری، پشتکار و صداقت سه اصل مهم در تحقق اهداف سازمانی این مجموعه است.

مصدقی تاکید کرد: رعایت نظم و انضباط کاری، صرفه جویی در اعتبارات، نگهداری خودروها، توجه به ایمن سازی محورها و جبران عقب افتادگی های آنها، فرهنگ سازی و اقدامات فرهنگی، مستندسازی فعالیت ها و تشکیل کمیته پایش و رصد لحظه ای اتفاقات بخش حمل و نقل بعنوان موارد مهم تلقی میشود.

وی در رابطه با لزوم ایجاد و توسعه زیرساخت های جاده ای و ایمن سازی مسیرهای اصلی بویژه ترانزیتی استان، تصریح کرد: بدلیل تردد کامیون های ترانزیتی از محورهایی همچون خوش ییلاق و آزادشهر به سمت مرز اینچه برون راهداری مستمر آنها توجه ویژه ای را نیاز دارد.

مدیرکل راهداری افزود: پاسخ بموقع مکاتبات اداری، تعامل بادستگاههای هم خانواده و ذیربط و دستگاههای قضایی، انتظامی و پلیس راه و حساسیت بر علت وقوع تصادفات و حضور بموقع در صحنه و تسریع اطلاع رسانی، بخشی دیگر از اولویت های کاری محسوب میشود.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان و آغاز بارندگی ها بر آمادگی ماشین آلات و تجهیزات راهداری و دپوی شن و نمک کافی و تجهیز و آماده سازی راهدارخانه ها تاکید ویژه داشت و بیان کرد: حضور میدانی معاونین و روسای ستادی و شهرستانی در حوزه های مختلف کاری برای تسهیل امور در چارچوب قوانین و مقررات و انعطاف پذیری؛ امری بدیهی و لازم قلمداد می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در پایان گفت: موضوعات مرتبط با طرح راهداری ضربتی و راهداری زمستانی و ایمن سازی محورها، افزایش اعتبارات راههای روستایی بویژه در نقاط برفگیر و کوهستانی، تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تجهیزات و فضاهای اداری جز مهمترین مواردی بود که معاونین و روسای ستادی و شهرستانی در این جلسه مطرح شد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا