مجمع خیرین گلستان برای نخستین بار در گلستان تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ صبح امروز طی جلسه ای با حضور فاطمه محمدی مدیر کل انتقال خون گلستان، مجمع خیرین گلستان برای نخستین بار در گلستان تشکیل شد و رسول گرگیج به عنوان رئیس هیئت مدیره، علی اصغر سلیمانی به عنوان نائب رئیس، قربان محمد شاه نظری به عنوان خزانه دار، محمد قوانلو به عنوان بازرس اصلی، زهره پورنیا به عنوان دبیر و منشی، نسرین حسینی به عنوان عضو اصلی و قربان زنگانه و محسن مقدم به عنوان عضو علی البدل این مجمع انتخاب شدند.
رسول گرگیج در این جلسه اظهار کرد: انتقال خون را در کشور صرفا به عنوان انتقال خون می شناسند که این موضوع نشاندهنده این است که انتقال خون با مردم نه تنها در گلستان بلکه در کشور ارتباط کمی دارد.
وی افزود: در حال حاضر باید ببینیم وضعیت انتقال خون گلستان چیست و از نظر زیر ساختی، ارتباط با مردم و ارتباط با خیرین کجا قرار دارد و همچنین باید ببینیم در مجمع خیرینی که شکل گرفته جامعه هدف ما چیست و معیار حرکت ما کجاست.
وی گفت: با تشکیل مجمع خیرین ارتباط بین مدیران و مردم شکل خواهد گرفت که قطعا سازنده خواهد بود و در صورتی که سازوکار مناسبی را در بحث مردمی بودن سازمان ها پررنگ کنیم نتایج خوبی حاصل می شود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا