فرمانده انتظامی گلستان گفت: مسئله موتور سواران از بی نظمی به ناامنی رسیده بطوری که در سرقت ها، خشونت ها، مزاحمت ها و سایر موارد یک موتور سوار دیده میشود.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ سردار محمد سعید فاضل دادگر در نشست خبری اظهار کرد: در حوزه راهور و پلیس با افزایش تعداد خودرو و جانمایی نامناسب در شهر که منجر به معضل ترافیک است، مواجه شدیم، بطوری که دو نقطه از استان قفل ترافیک وجود دارد.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: در حوزه درون شهری طی سال جاری ۷۱ نفر جان خود را از دست دادند که نسبت به سال گذشته ۳۸ نفر کمتر شده و شاهد کاهش ۳۵ درصدی تلفات در معابر درون شهری بودیم.

وی گفت: ۴۷ درصد از متوفیان موتورسیکلت سواران و ۳۸ درصد عابرین پیاده بودند.

فاضل دادگر در ادامه بیان کرد: در حوزه قانونمند شدن موتور سیکلت سواران طرح برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف از آذر ماه اجرا شد و طی آن بیش از چهار هزار موتور سیکلت متخلف در استان توقیف گردید که تا کنون سه هزار موتور اسقاط شده است.

فاضل‌دادگر یادآور شد: جریان موتور سواران از حالت بی نظمی به ناامنی رسیده بطوری که در سرقت ها، خشونت ها، مزاحمت ها و سایر موارد موتور سواران دیده میشوند.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان گفت: در حوادث ترافیکی حوزه پلیس راه سالجاری ۳۷۵ نفر فوت و چهار هزار و ۳۶۹ نفر مجروح شدند، که نسبت به سال گذشته افزایش در این بخش دیده شده است.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا