مراسم جهاد تبیین برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گلستان برگزار شد و پروژه های محوری استان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گلستان تبیین شد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ جعفرمزیدی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان در مراسم جهاد تبیین سفر ریاست  جمهوری به گلستان که با حضورمددجویان تحت حمایت این نهاد برگزار شده بود، اظهار کرد؛ جهاد تبیین زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی و مشارکت در صحنه های اجتماعی می شود.

وی با اشاره به فعالیت های شاخص این نهاد در دولت سیزدهم گفت: با همراهی خوب دولت مردمی، در راستای رفع محرومیت، یک هزار و ۵۵ دستگاه تراکتور و خودرو، ایجاد ۲۱ هزار و ۵۳۷ فرصت شغلی ، پرورش ۶۵ هزار و ۴۷۸ راس دام سبک و سنگین در قالب چهار هزار و ۶۷۷  طرح دامپروری و همچنین ۲۰۰۰ طرح پنل خورشیدی هدفگذاری که بیش از ۵۰۰ طرح آن برای جامعه هدف و نیازمندان وبا اولویت مناطق محروم توسط این نهاد انجام شده است.

مزیدی با اشاره به رویکرد جدید کمیته امداد درزمینه توجه به زنجیره های تولید اظهار کرد: یکی از اقدامات  مهم این نهاد در دولت سیزدهم رویکرد طرحهای دانش بنیان و توجه به زنجیره های تولید است ، به این معنا که  از شروع تا حصول نتیجه تولید یک محصول مدد جو توسط کمیته امداد پشتیبانی و تسهیل گری می شود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا